Плюс.МінусІнтернет-проект
«Плюс.Мінус»,
покликаний дати можливість споживачам України залишити свій
аргументований відгук про послуги, надані йому у
найрізноманітніших сферах обслуговування. Ми всі не раз опинялись
у ситуаціях, коли відвідини ресторану, кінотеатру, магазину,
ЖЕКу, відділення банку тощо викликали нагальну потребу поділитись
з іншими пережитим. Обмежуючись (на превеликий жаль) колом
знайомих і близьких, ми, спільнота пересічних споживачів, несемо
більш чи менш емоційно забарвлений масив знань, що можуть стати у
пригоді побратимам-споживачам у нелегкій справі ефективного
орієнтування у споживацькому світі. «Плюс.Мінус» — спроба
конвертувати наші приватні знання у громадсько-доступний і
суспільно-корисний депозитарій цих знань.
Проект не
претендує на об’єктивність, може лише сподіватись стати свого
роду каталогом справді фахових експертних думок, і не має на меті
«розкрутити» одні чи «замочити» інші компанії. Ми лиш переконані,
що наш споживацький голос — як єдино важливий, насправді —
повинен бути почутий, а для цього ми для початку повинні мати
майданчик для його озвучення. Проект не сприймається авторами
виключно як «Книга скарг» — ми сподіваємось побачити на ньому
широкий спектр думок і збалансовані оцінки. Сподіваємось також,
що разом ми надамо ресурсові достатньої ваги, аби незабаром на
нього почали звертати серйозну увагу самі надавачі послуг — а
відтак матимемо реальний безпосередній вплив на якість того, що є
важливою частиною нашого повсякденного життя.