Компанія «Агора Україна» відкрила свій сейлз-хаус AdBroker, який
буде займатися продажем рекламних площ як на сайтах компанії
«Агора Україна», так і на сайтах-партнерах, таких як сайти
Українського Медіа Холдингу та Української Правди. Всі сайти
компанії «Агора Україна» та сервіси партнерів компанії, що
входять до рекламної пропозиції AdBroker, використовують
інструмент вимірювання онлайн аудиторії gemiusAudience. Цей
інструмент надає інформацію про аудиторію сайтів, таку яка стать,
вік, дохід, рівень освіти і т.д., таким чином надаючи можливість
рекламодавцям досягнути саме їхню цільову аудиторію. «Це
наступний важливий крок у розширенні нашої діяльності в Україні.
Ми хочемо запропонувати нашим українським клієнтам досвід та
послуги високого рівня, за якими ми відомі серед наших клієнтів
на польському ринку. Ми не просто продаємо сайти, а пропонуємо
привабливу аудиторію нашим українським клієнтам», — каже Марчін
Шимчак, директор ТОВ «Агора Україна». Сейлз-хаус «Агори Україна»
запропонує своїм українським клієнтам рекламні площі на
інтернет-ресурсах компанії «Agora SA» у Польщі й на інших
польських сайтах. Також AdBroker буде виконувати посередницькі
функції для польських клієнтів, зацікавлених у розміщенні реклами
на сайтах в Україні. Компанія «Агора Україна» була заснована у
травні 2007 року польським медіа-холдингом «Agora SA». До сфери
діяльності української компанії належать видавнича та
інтернет-діяльність на території України. Першим проектом
компанії була платформа блогів Blox.ua. Стартувавши в січні 2008
року, платформа стала однією з найпопулярніших якісних платформ
блогів в українському Інтернеті та нараховує понад 3000 блогів та
майже 8000 зареєстрованих користувачів. Перший ігровий портал в
Україні ChikiDriki.com.ua став другим проектом компанії «Агора
Україна» та був запущений у вересні 2008 року.